خوش آمدید

 "به نام   خدایی که پرسپولیس را آفرید تا استقلال بی سرور نماند."

 

 



نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت10:25---20 دی 1393
آمار نظراتت رفته بالاها؟ ماشاالله موفق باشيييييي گللللللللللللللللللم
امروز ديگه از دست امتحانا را حت شدم دارم نفس بي ميكروب ميكشمممممممممممممممممممممممممم ممم
پاسخ:خوش به حالت ما فردا اخرین امتحانمونه


محمد ن
ساعت11:42---11 دی 1393
خیلی خانومی میخوامت پرسپولیس و طرفداراش یه دونه ن دمت گرم بابت وبت عالیه ها



حكيمه
ساعت21:26---26 آذر 1393


m
ساعت9:14---4 مهر 1393
عشق علی امروز چه منجلی است
امروز زهرا مهمان دل علی است
دل علی، امروز عرشی تر از همیشه است
امروز علی عاشق تر از همیشه است

سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاظمه (س) مبارک

پاسخ:ممنون مهناز جون


رایانه کمک پارس فرتاک
ساعت14:14---21 شهريور 1393
سلام دوست عزیز

وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سر بزنید .

ما یه شرکت داریم خدمات کامپیوتری عرضه میکنیم (مشکلات نرم افزاری ,اینترنتی,بازی ,سخت افزار,شبکه و…) البته بصورت تلفنی که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بشه,و یه مزیت دیگه ای که داره خودتونم یاد میگیرید, وترس اینو ندارید که یه وقت فایل شخصی تون کسی ببینه.

خوشحال میشم با لینک کردن ما(به اسم رایانه کمک فرتاک) به بقیه مردم خوبمون مارو معرفی کنید.(لینک کردین خبرم کنید لینکتون کنم)

یه چیز دیگه یادم رفت لطف کنید یکی از پست های وبلاگ ما یا یکی از عکس های تبلیغاتی ما را در وبلاگ یا سایت خود به اشتراک بزارید,و به ما خبر دهید.

با سپاس فروان.

رایانه کمک فرتاک

شماره کارشناسان ما: 9099070345

http://komakrayane-fartak.mihanblog.com
پاسخ:ممنون هر وقت مشکلی داشتم زنگ می زنم


پسر آبی
ساعت14:33---20 شهريور 1393
خفه شو. هر وقت تونستین 10 امتیاز از ما جلو تر باشین زر بزن لنگ سرور استقلاله...
خیاله.............هیچ وقت به ما نمیرسین با اون دو تا ستاره ای که تو آسیا داریم. شما تا نیمه نهایی هم برین هنر کردین که تا حالاشم نرفتین......هر وقتم تونستی سند بیاری که 6تایی ها راسته زر زر کن 6 تایی ها
پاسخ:سند شم برات میارم


حكيمه
ساعت11:14---18 شهريور 1393

پاسخ:ممنون گلم


حكيمه
ساعت8:41---16 شهريور 1393
ولادت امام رضا مبارك
پاسخ:ممنون حکیمه گلم


MOHAMMAD
ساعت14:45---14 شهريور 1393
خب تو که هی به وب من میای چرا آدرس وبتو نمینویسی و میخواهی بهت سربزنم
خودت بگو من باید چه طوری تورو پیدا می کردم؟

دیدم تو لیست وبلاگ های بروز یه وبلاگ پرسپولیسی هست گفتم ببینم چیه

این طوری تونستم وبتو پیدا کنم.

پاسخ:اگه تو همون مدیریت کنار یه وب هست به انگلیسی کیلیک کنید وب من باز می شد


حكيمه
ساعت15:58---10 شهريور 1393
چراااآپ نميكني؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ:اینترنت کم دارم


حكيمه
ساعت22:16---5 شهريور 1393
روز دختر بر دختر دايي گللللللللللللم مريم جوووووووووووووون مبارك

پاسخ:
پاسخ:ممنون گلم


حكيمه
ساعت10:02---5 شهريور 1393
روز دختر پيشاپيش بر دختر دايي عزيززززززززززززززززززززززززم مبارك
تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من
با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .
مريم جان روزت مبارک
پاسخ:ممنون عزیزم


مهسا
ساعت12:15---29 مرداد 1393
خیییییییییلیییییییییییییییییزی با است
پاسخ:ممنون مهسا جون بازم سر بزن


babak
ساعت14:50---27 مرداد 1393
سلام میخوام یک سایت کاربردی که هم دامنه رایگان میده و هم 5 سیستم حرفه ای افزایش بازدید داره و هم بیش از 50 ابزار کاربردی و زیباسازی (نظر سنجی،خبرخوان،کد سخنان،کد پرده، کد آمارگیر و ...) داره رو معرفی کنم

دامنه رایگان همراه با بیش از 50 ابزار کاربردی => http://20r.ir

تبادل بنر حرفه ای نامحدود => http://20r.ir/tb

تبادل پاپ آپ حرفه ای => http://20r.ir/popup

تبادل لایک و تبادل بازدید => http://20r.ir/like

تبادل لینک هوشمند => http://20r.ir/links

تبادل ادلیست یاهو => http://20r.ir/add


مهسا
ساعت14:49---27 مرداد 1393
شعر پرسپولیست رو خیلی دوست داشتم
پاسخ:ممنون عزیزم بازم سر بزن


مينا
ساعت23:55---17 مرداد 1393
این پیام مال من نیست ولی بخونش:تورو به امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم ناامید شدند شبی خواب حضرت زینب (س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به20نفر بگم این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارش رو از دست داد مرد دیگری اعتقاد داشت 20میلیون به دست آورد.به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد.اگه به حضرت زینب(س)اعتقاد داری این پیامو به 20نفر بفرست......20روز دیگه منتظر معجزه باش

پاسخ: من به حضرت زینب اعتقاد دارم واین و برا 20 نفر می دم


حكيمه
ساعت14:21---12 مرداد 1393
گلللللللللللللللللي@} ;-
خودتم همین طور


حكيمه
ساعت9:11---9 مرداد 1393
دلم وااااااااست ي ذررررررررررررررررره شده
من هم همین طور


حكيمه
ساعت23:25---6 مرداد 1393
عيد فطر مبارك گلللللللللللم
پاسخ:ممنون گلم


m.a
ساعت12:19---6 مرداد 1393
سلام عزيزم وبلاگ خوبي داري لينك شدي خوشحال ميشم تو هم لينكم كني...

هر کس
ساعت19:32---3 مرداد 1393
ممنون که در مورد پرسپولیس مطلب گذاشتی
پاسخ:خواهش می کنم


حكيمه
ساعت11:45---31 تير 1393
عزيزم آپممممممممممم بيا نظر بارونم كن
منتظرتم
باي


هر کس
ساعت14:30---30 تير 1393
عزیزم وبلاگت هیچ ربطی به پرسپولیس نداره

حكيمه
ساعت13:17---30 تير 1393
درود بردختر دايي گللللللللم با وب عاليش
پيش منم بيا


حمید حسینی
ساعت14:49---28 تير 1393
وبلاگت هیچ ربطی به شش تایی ها نداره o,nj, hxghp ;k

پاسخ:اخه همه اش که نمی تونم واسه پرسپولیس بگذارم باید لیگ هم شروع بشه


حانیه
ساعت15:13---22 تير 1393
_______&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&

&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____ &&&
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&&
____________&&&
______________&&&
_______________&&&&




پاسخ:ممنون بازم سر بزن عزیزم


حالا
ساعت9:10---22 تير 1393
بازم از پرسپولیس بگذار اخه وبت مال پرسپولیس است
پاسخ:حتما


حكيمه
ساعت22:17---21 تير 1393
ميلاد امام حسن بر تو دختر دايي گلم مباركدلم واست ي ذره شده
پاسخ:ممنون عزیزم منم دلم برات خیلی تنگ شده


حانیه
ساعت23:43---19 تير 1393
غیــــــرت دارمــــــــ



روی خــــــــــــــاطراتمانـ !!!



بـــرای هـــر كســــی تعــــــریفشان نمــــیكنمـــــ...



تــــــــــــو فقـــــط مــــــــرد بــــــاش



و



انـــــــكارشـــــان نكـــــــن...
پاسخ:ممنون ئکه سر زدی عزیزم


ی بنده خدا
ساعت23:03---19 تير 1393
صدای عرعر نمیاد/از کیسه صدا در نمیاد

پاسخ:خیلی خوب بود بازم سر بزن


Z-A
ساعت12:23---14 تير 1393
میدونین چرا تو اکثر نظر سنجی ها پرسپولیس رای بیشتری میاره؟؟

چون طرفدار استقلال بودن سعادتی میخواد که هر کسی نداره....
پاسخ:ادم طر فدار پرسپولیس باشد هم سعادتی بیش از سعادت استقلالی بودن می خواهد


حكيمه
ساعت8:49---12 تير 1393


مهسا
ساعت12:48---7 تير 1393
حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

حانيه
ساعت11:32---7 تير 1393
سلام ب اجي جون جون جون جون خودم حالت خوفه؟؟؟؟دورست دارم گل من
ممنون گلم


kh
ساعت9:16---7 تير 1393
.

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که من همیشه به یاد توام

از طرف بهترین دوست تو: خدا (سوره بقره آیه ۱۵۲) “حلول رمضان مبارک”


MOHAMMAD
ساعت13:37---6 تير 1393
من شیشتایی نیستم ولی وب با حالی داری راستی اگر خواستی لینکت کنم به وبم بیا نظر بده

سحر
ساعت12:51---6 تير 1393
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. http://www.Linc.ir

پریا
ساعت13:04---5 تير 1393
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶


حانیه
ساعت21:06---4 تير 1393
سلام وبتون عالیه از من واسه معلمم نوشتم لطفا ی سریم ب من بزنین لینکتون کردم لینکم کنین

سارا
ساعت12:50---2 تير 1393
به نظر من اخر تمام متن هایت بنویس زنده باد پرسپولیس زلزله

m
ساعت22:47---26 خرداد 1393
سلام مریم خانم عزیز
وبلاگ زیبایی دارید، یه کم کاردارم، سعی میکنم بیشتر بهتون سربزنم.

لطفا وقتی برام نظر میذارید اسمتون رو با یه مشخصه ی خاصی بنویسید که بدونم شمایید! آخه چندتا مریم برام نظر میذارن!
مثلا بنویسید مریم (شش تایی)

موفق باشید
پاسخ:ممنون که اومدی


Kh
ساعت16:51---22 خرداد 1393
سلام
ممنونم از حضورتون دروبلاگ صبح اميد
عيدتون مبارك
پاسخ:ممنون باز هم به وبلاگ من سر بزنبد


فاطمه
ساعت11:45---22 خرداد 1393
وبلاگت جالبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1398برچسب:, | 11:41 | نویسنده : مریم |