طارمی :اگر قرار باشد بازی نکنم تر جیح میدهم به کویت بروم دوست ندارم بازی نکنم

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم اما اگر قرار باشد به من بازی نرسد ترجیح می‌دهم به القادسیه بروم.


مهدی طارمی در مورد اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در رأس‌الخیمه امارات گفت: اردوی خوبی برگزار کردیم و در بازی‌های دوستانه هم موفق شدیم حریفان‌مان را با گل‌های زیاد شکست دهیم.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه القادسیه کویت برای به خدمت گرفتن او، عنوان کرد: پیشنهاد القادسیه بسیار جدی است، آنها به باشگاه پرسپولیس نامه زدند و می‌خواهند من را جذب کنند.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: در این مسئله همه چیز در اختیار باشگاه است. خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم اما اگر قرار باشد به من در پرسپولیس بازی نرسد ترجیح می‌دهم به القادسیه بروم.

طارمی تصریح کرد: باید با حمید درخشان در این مورد صحبت کنم، واقعیت این است که تعداد مهاجمان در پرسپولیس زیاد است و من باید بدانم که وضعیت در ادامه لیگ چطور خواهد شد.

وی در واکنش به اینکه حمید درخشان اعلام کرده طارمی نباید برای جدایی از پرسپولیس عجله کند چون پیشنهادهای بهتری به او خواهد رسید، گفت: در جریان صحبت‌های درخشان نیستم اما همانطور که گفتم باید با درخشان صحبت کنم تا ببینم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

طارمی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد القادسیه باعث نمی‌شود انگیزه‌اش برای بازی در پرسپولیس کم شود، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی درست نیست. دوست دارم برای پرسپولیس بهترین بازی‌ها را انجام دهم و هواداران را خوشحال کنم اما واقعاً در این مورد هیچ چیز دست خودم نیست و باشگاه تصمیم‌گیرنده خواهد بود.

طارمی ضمن بیان این مسئله که اگر شرایطش در پرسپولیس خوب نباشد دوست دارد از این تیم جدا شود، عنوان کرد: اگر من این حرف‌ها را می‌زنم به خاطر ترس از رقابت نیست چون اگر سرمربی یا باشگاه من را نخواهند این مسئله دیگر به رقابت ربطی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, | 14:49 | نویسنده : مریم |