طارمی: بی معرفت نیستم تیم محبوبم را ترک کنم / به عشق هواداران می مانم

مهدی طارمی در واکنش به پیشنهاد تیم کویتی گفت در پرسپولیس می ماند و این تیم را ترک نمی کند.


به گزارش پرسپولیس نیوز، مهدی طارمی در واکنش به صحبت هایی که در خصوص پیوستن وی به تیم القادسیه کویت مطرح شده در صفحه شخصی خود گفت: سلام . من به عشق شما هوادارا و پرسپولیس اینجا می مونم چون پرسپولیس و شماها باعث پیشرفت شدین و من این قدر بی معرفت نیستم که بخواهم تیم محبوبم را همین جوری ول کنم برم.

وی در آخر گفت: این هم یک پیشنهاد بود که آمده بود. دوستتون دارم . یا علی.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, | 15:15 | نویسنده : مریم |